Monday, April 6, 2009

RAHASIA HATI


Holaaa…wats up,wats up~
Sedang kekalutan cmnie, aku masih boleh mcoretkan luahan perasaan yang xberSEMPADAN ini… Sesungguhnya ALLAH itu maha kaya, maha pengasih lagi maha penyayang kan..so, DIA kurniakan kite dengan pelbagai rasa. Apabila terlalu banyak rase,maka jadila = PERASAAN. Perasaan nie kadang kadang membuatkan kite ingin mendapatkannya ; kadang-kadang nak lari jauh seolah-olah kite xkan temuinya pada hari-hari yang lain… kadang-kadang ia jugak yang buat kite “KOSONG”
Ntahlah…itula ape yang aku rase…hmm,siang tadi benda baru yang aku taw ialah otak XTAW yang kite sebenarnya sedang menipu.O0o0o(*o*)….barula aku taw,ngeh~ tapi HATI xboleh tpu..mcamane pun kte cover,kte sembunyi ,HATI tetap taw ape yang sebenarnye kite ghase…waz it, WONDERFUL rite?~
Sesuatu yang indah itu boleh dirase dengan HATI yang jujur…dats Y, perasaan itu datang dari HATI bukan dari otak or mata…so,cinta pandang pertama--> REJECTED,hahaha…hmm,ngape ekh aku cecakap pasai nie plak??? Eh,aku punyer BLOG,aku punyer suker R!!! bukan kene bayar pun~~~
                                                                                                       O9o4o6bLek arE-ku



No comments:

Post a Comment