Sunday, April 12, 2009

ketika petikan gtar tua itu...

Ketika petikan gitar jayzuan, jari-jari ini memainkan tari atas keypad notebukz ku…mungkin suatu kekuatan untuk mendorong aku truz mengarang…so, aku nk kongsi dengan kowang ape yg jayzuan bisikkan…

Depression and loneliness is killiN me softly
Boredom and frustration is killing me slowly
My heart’s bRoken into pieces
I need a place to hide and rest
I need a place to be alone
I’m sorry, please 4gve me…
**ade g bait2 lagu nie, tp aku xmaw taip…ISA kn~

Ade lagi yang aku suke~

Restless and cold, all alone in hole
Everything has changed, left me with the pain
There’s nothing left to say
There’s nothing left to talk about
Our love has drowned in the drain
Do U realize?its all gone….

Ade yang xpaham, knape aku tulis sume nie…aku xsuh paham pon. Juz enuf 4 me to xpression wat im feeliN. Theres nothing wrong coz V r fr3 to say anythiN…
#sape jayzuan tue???artis INDIE-->fr3 promo,hiks~



4 comments: