Friday, April 3, 2009

pemBuka haTi

Rabu lpas 1Apr09 bkn Aprilfo0L yer aku nk cite…tp satu bukz nie yg aku bace telah mengubah sesuatu dlm diri aku…membuatkan psepsi aku berubah..menarik tumpuan paleotak aku yg tengah berserabai time tue(sebab cuak tok present tutorial ms.norbit yg dpgl oleh slh sowg ma click-bkn aku ye tp kwn aku) cite pasl buku nie tajuk die “Until Today by Iyanla Vancant”.ape yg aku dapat hasil bacaan rengkas tue supaya aku belajar ntok melepaskan so dengan itu, aku juge akan berasa tenang.dan HASILNYE,berkesan!xsia-sia aku bace,ngeh3x~~~
Antara kata-kata yg inspired aku “Today I am opening my heart to the fullness of life and love with no expectation of being hurt!”
Sesangat mengILHAMkan aku =)~ menjadikan aku lebih bersemangat untuk menanti hari esok!!! Chaiok2x##

No comments:

Post a Comment