Sunday, April 12, 2009

kEs bEraT*#^@^-^/


sumthiN I will b missiN sooner…xpyh kedepan pon,skunk nie pon da trase…kisah nie aku da pnh post sebenarnye…isi yg same la…law kowg pashan, aku pnah type yang masa sangat cepat berlalu dan baru tadi “kawan” aku mengingatkan aku yang dunia nie da nak KIAMAT, so berpesan-pesan la kite pade insan-insan di luar sana jangan TERLAMPAU LEKA dengan keindahan dunia yang sementara. Hakikat yang sememangnye pasti, dunia ini hanya PINJAMAN dan kite juge bukan syiapa-syiapa untuk memberi JAMINAN untuk menjadi penghuni tetap, yang KEKAL hanya di sana nanti. Aku bukan syiapa syiapa so ape yg aku buat sume nie ntok meREMINDSkan pade diri sendiri…


Berbalik pade cite tadi…rabu(04o8)lepas merupakan claz terakhir yang aku datang ntok menamatkan sesi degree aku kt sebuah IPTA nie (insyaALLAH)…laz moment, yang bwat aku ghase touching sangat~~~aku akan sangat2 MERINDUI detik2 ini!!!


2la,tme kne g claz mlas-->ble da nak habeh brula nak ghase rindula, missiN la…macham-macham la….tapi tue la da PRIECOUS moment dalam lifetime sowg student….n malam tue (claz abeh awal 6:30 actly) ktowg lpak2kingS sambil snapiN2 pixturE…nk tgok ke pix tue???googLE la law jumpe,ahaks~


Pastue g mkan3x…sambil dr0p MendRop owang tue owang nie. Tapi paling truk kne BAHAN, yang nk g United State tue,hahahaha~(jahatnye kteowg) babe, law lu ade tbace blog aku nie, 0-0 ekh…xniat pape pun juZ nk create ingaTan yang xkAn kAw,aKu dan kengkaWaN yang Len akan Lupe…w0nderfuL kan…


Mase tue aku trase,ikaTan kite sume KUAT sangat…(sumThin warm rolliN down over ma cheEks rte noW… T_T -->aku FEEL, siot~) CHAYUNK KOWANG SUMER!!! 
2la harge pada sebuah persahabatan. Hanye sedetik untuk memBWATkan kite merasa ia AMAT berharge…xtaw la kowang,up 2 mu deh~~~

Aku shut off dlu ekh,chaw~


  suTra*Lara~
  bLek are-Ku 041009
   



2 comments:

  1. feeewwwiitt~ dang! aku sorg2 je lak pasnih~

    p/s: erk? bkn aku sllu cmtu ke? haah~~ gud luck korg sume!

    ReplyDelete
  2. thanx...
    ade hkmah kot..
    try mix up wit jr lor....

    ReplyDelete