Monday, April 6, 2009

Bab len plak: salahkah???


Cite nie bukan rekaan semate-mate TETAPI berlaku dalam dunia REALITI. Semuanye ade berkaitan dengan pengalaman seniri dan kengkawan yang seangkatan.
Dilemma besar jugak lah…mulenye begini > gardees ini berpendidikan,mempunyai ciri ciri yang diidamkan oleh cowok2, balaks, pakwe’s2, boyfwen (almost there la…), RUPE: boleh tahan (law terpandang,mesti nak pandang kali ke2 – ini SUBJEKTIF) n paling penting ; STATUS : SINGLE n AVAILABLE but ending -->sad story T_T
Nak taw ngape??? GUYS a.k.a pakwe’s, cowok, balakz, boyfwen dan yang seangkatan dengannye TAK GENTLE langsung nak dekat,nak kenal! Pada hakikatnye,die da lame USHA awekz nie n taw almost everything bout diz gulz (P/S status dat guls dat tme gagal dkesan oleh mamat nie) dengan KESIMPULAN awal yang dibuat oleh mamat nie ialah,”awekz tue dah ade balak punye,xpayah mimpila nk bwat gurlfwen”
Morale of da story yang aku nak state kat sini ialah, BELUM CUBA dah bwat andaian awal.so, yang mlepas dowg2 n kuarge dowg gak la kan…nasihat aku kepada pria pria diluar cna,janganlah cepat MENGALAH, BERPUTUS ASA selagi kite xtaw tentang situasi, status yang sebenarnye GAR-DEES itu…XSALAH mencube.KURANGKAN ego kowg, BUANG jauh jauh rase malu rase dREJECT tue! Xjatuh OR besar pun kemaluan (ke+malu+an = kata akar : malu a.k.a bukan maksud laen ye) kowang. Kite dah diberi perasaan yang ISTIMEWA oleh Tuhan untuk dinkmati bukan disia-siakan jadi gunalah dengan sebaek-baek mungkin.
*GarDEES akan SANGAT mudah ntok jatuh cinte pada lelaki yang berTERUS TERANG n JUJUR akan perasaannye pada diri sendiri dan juge gadis itu tadi. Cinta XSEMESTINYE datang dengan aspek kebendaan tapi juga sikap # AMARAN KERAS: Tertakluk kepada individu-nie hanya pendapat sahaje, yang len ISA(ikot suke aku)…
To guys out theregud lux to make ur dream gaL MELT’S (p/s Ayat maw POWER yerk~)
*kajian ke atas beberapa responden yang mengaku boleh dipercayai n dgunepakai
#Tips nie boleh digunepakai dan SANGAT disarankan oleh Jabatan Penjodohan Pvt. Lmtd



No comments:

Post a Comment