Monday, March 23, 2009

jenguk2 ler....

*** Bile kechik melakarkan kata…(cewah~~~)v
Assalamualaikum…
Kalam bicara aku mulekan…klaka pun ade, malu pon rasenya plak bile aku mempromosikan blog aku dengan gahnye,hehehe…mane tak nye, style cam stylo mylo jer tapi hampeh!
Xpela, aku budak baru blaja…so, aku harap kepada bloggerz2 yang xpert mepert tue,bagi2 la pedoman dan fatwa kewpada aku ekh~ tp xsgke,byk gak feed back yg ak dpt daripada owg2 yang mlihat hasil ding dong aku, arigatow pang yau..
Alhamdullilah, lega rasenya bile 2 asgment yg buat aku tingtong2 siang malam sampai dok melekat je dpan lapt0p tue dah pun siap dan dihantar. Doa aku xlen xbkn dapat markah banyak n dapt ler skor dlm fnal t ekh…kepada kengkawan yg seangkatan, semoge kite sume Berjaya dengan jaYanye yer….dan saat yang paling dinanti2kan, semuge kite dapat grad dan convo dalam tawun nie gak,amin. Ingat! tesis jgn lupe yerk!!!due da dkt sesgt. I mention k, 13 APRIL 2004* Tarikh keramat tuh,huhuhu…
Diam xdiam, kejap xkejap dah 3 tawun rupenya blajo kt unibersiti nie ekh… aku? of Course will be missiN diz moment of life!!! Caye la ckp aku, ble kowg sume da terJEBAK dengan kegiatan2 mcari harta dunia untuk kesinambungan IDUP mestinyer kowg rase nk lek balek pada zaman blajo…cam aku nie, rase nk masuk sekola lek jer…mungkin ler masuk lek law jd cekgu,huhuhu…
Ckp pasai jd cekgu, bawu aku tingat!!! Kepada sesaper yg ade APPLY DPLI tu sile la APPLY SEKALI LAGI untuk kemasukan Januari 2010. Sebabnye mase intake untk July 2009, kite xlayak lagi sebab dowg nk tgok sgt “SKROL” kite tue… so jgn lupe beli NO.ID kt BSN dalm bln 6 ni yerk…

“Percayalah, apabila ALLAH menentukan sesuatu yang kita sayang
Itu bukan milik kita, bermakna DIA akan memberi sesuatu yang
lebih BAIK untuk kita. Yakinlah dengan janji-janji ALLAH” (-_*)v

No comments:

Post a Comment