Wednesday, June 10, 2009

dat day bad day

*Sila AMBIL perhatian
**Amaran KERAS
***Bacaan untuk yang terbuke bukan yang TERASE-àknape amaran entri ini berbunyi seperti itu???adakah aku yang KELIRU@@@

0wh,TIDAK!!!
Bukan ape, bile privacy aku di”HACKED” oleh matetanganowhTAK professional sungguh!!!

Kusangke,kupikir begitu jadi aku membiarkannye…
Tapi sebaliknye….
SADIS lagi TRAGIS T_T…..



Fuhh~~~….berhabuk da blog aku nie,huhuhu…its mean da lme la aku tak entri dalam story bukz nie..hmm, ade mase lak aku nak merapu malm nie?!! juZ feel to write sumthing…nothing wrongs wit dat as long itz make me can cloze my eyes…

Diz weekend aku akan twun ke selatan semenanjung. Hope everthiN on track and going smooth. hmm,wat 4 aku twun??? Tawu kot,huk~huk~… throWin “itZ” far far away from my view, mind N….shud it b a RUBBISH??? 0f c0urse la,wasted thiN ma… sia sia ea…yloe,dari aspek space in cHip,monetary, tymiN, energy dan feeLin..

Yang sudah itu sudah sayang….
Arghhhxxx!!! Mudahnye ngkaw membwat spekulasi itu~~~
Perdulikan aku! Aku mahu CETUS rase ini@#@$@$%^*&)

Aku menghela panjang….

The day u went away
So much I need to say

Aik, mengape bunyinye begini…..ntah. NOKTAH. Bait itu yang terhambur mengendang dalam corong ini….dush,dush,dush tumbukan itu mengene….
Pang,pang,pang!!!!! pejam matenye…

Tawa kecil terhambur~ ah,makin tersasul,makin tersiur entri ini…
Pusing mungkin….Lara* hentikan, aku konpius….

**tidak Sutra~ jika engkaw selami, fahami itu yang terbukti…
Jangan ditangkis lagi. Jangan tinggal dalam golongan itu. Lupekah engkaw entri dulu~HIPOKRIT///


Tidak bukan.aku taw ape yang tersisip jauh itu…senyum yeah…
Ahh,makin terjerut…

Biarlah,asal Sutra~ masih boleh mengatur langkah mencari SINAR dihujung garis itu…
Senyumlah kerana dihadapanmu masih ada JALAN (^________^)



090611
00:39
Sudut ITU///

2 comments:

  1. ~ Everything gonna be okey... ~
    In fact u know ho to make it fine... know u r good enough, tough enough to face it...

    Carilah SINAR yang diimpikan... tapi jgn asyik mengejar mmpi yang tak mungkin nyata...

    What ever it is, there's me on your site... remember.. =)

    ReplyDelete
  2. yup!everythin is fine...
    N i oldy left it at da south...
    yeah,u rite...
    thanx dude!!!

    ReplyDelete